Friday, February 03, 2006

Вітаю всіх і відразу

Сьогодні я вирішив розпочати цей блог. Основною темою стане йога і дієта. Йога, в моєму власному виконанні. В основі класична Хатха Йога, з елементами йоги восьми кругів киянина Андрія Сидерського. Дієта буде сира. Зваживши, що матеріалів на ці теми опублікованих українською не так вже й багато, я буду вести цей журнал поміж інших і українською. Прямого перкладу записів між мовами не буде, але основні думки будуть переказані достовірно на англійську та російську. Маю надію що з часом писатиму також Нідерландською. Я сподіваюся що цей щоденник допоможе вести постійні спостереження за змінами настрою та самопочуття від переходу на нову дієту, і більш-менш регулярних занять йогою. Крім мене сюди писатиме моя давня колежанка Оля Салтикова з Росії. Вона, на відміну від мене, жодної дієти не дотримуватиметься, але вправи робитиме справно. Крім йоги, до кола її інтересів входить цигун. Сподіваюся, нам буде про що побалакати.

No comments: