Monday, February 06, 2006

Повертаюся до Вас, любі читаченьки.
Мій щоденник вже кілька днів як опублікований.
Я не знаю скільки людей вже встигли його прочитати, але до тепер жодного коментаря не було надіслано.
Щоб заохотити Вас написати хоч кілька рядочків, я оголошую нагороди :-)
Хто ж з нас байдужий до призів? Мабудь ніхто.

Отож, кожному першому читачеві від кожної країни світу, хто висловить таке бажання, я надішлю поштову листівку на тему Нідерландів.
Тюльпани, млини, дерев'яні черевики чи сирні голови, що вам більше до вподоби.
Лише з одним застереженням, Ви жодним чином не можете бути знайомі зі мною безпосередньо, і не отримали посилання від моїх знайомих.

Я надішлю таку листівку лише одній особі з кожної країни, і лише тому, хто зголоситься першим.
Нумо вперед, чекаю ваших листів. Не забудьте лише вказати поштову адресу!!!

No comments: